Ervaar sfeer

Een hotelkamer waarin uw gasten de verlichting dimmen naar een niveau wat zij prettig vinden, of misschien zelfs wel hun favoriete kleur kunnen aanzetten. Hun eigen muziek kunnen afspelen, of een lekkere geur kunnen instellen die zij het lekkerst vinden. Een hotelkamer waar ze zich volledig thuis voelen, een aangenaam verblijf ervaren en met een positief gevoel hun verblijf afsluiten.

Een restaurant waar mensen verrast stoppen in het voorbijgaan. Even blijven stilstaan en nieuwsgierig naar binnen kijken. Dít restaurant springt er uit! Voordat ze het in de gaten hebben swipen ze door het menu heen, wat op een van de ruiten is geprojecteerd. De specialiteit van de dag is een enorme trekker, doordat u er een mooie foto van het gerecht bij hebt gezet. U laat ze binnenstappen in uw restaurant en geeft uw gasten een fantastische en gezellige avond.

Een club waarin mensen zich verwonderd begeven. Van entree tot de bar, van dansvloer tot lounge.
Een plek waar uw gasten een heerlijk ontspannen avond uit zijn, waar ze een fijne tijd ervaren en goede herinneringen creëren.

Zo zijn er natuurlijk nog meer voorbeelden en ideeën voor de horeca & hospitality branche. Nieuwsgierig naar welke voorbeelden en ideeën? Lees dan nog even verder.

DE KRACHT VAN BELEVING IN DE HORECA

Onze zintuigen bepalen hoe we dingen ervaren. Door te ‘spelen’ met zaken als verlichting, geur en geluid kunt u uw gasten sturen. We toveren een neutrale ruimte om naar een ontmoetingsplek die inspireert, waar men zich thuis voelt. Daardoor willen mensen komen en langer blijven en juist dat is belangrijk om twee redenen: langer verblijf betekent extra kansen creëren. Kansen zoals het verkopen van een extra nacht, een extra gerecht of een extra drankje. Bovendien trekken plekken waar mensen zijn nóg meer mensen aan. Als u dat voor elkaar krijgt creëert u pas echt hét gastenverblijf van de toekomst.

Een succes maken van uw bedrijf gaat niet uit zichzelf. Romar gelooft er dat door het toevoegen van technische beleving, uw bedrijf klaar is voor de toekomst. Maar hoe pakt u dat aan?

Een goed idee is het halve werk

Zomaar een ideetje bedenken lukt de meeste mensen wel, maar voor een goed concept is meer nodig. Sterker nog, dat is behoorlijk ingewikkeld. U moet namelijk goed kunnen beschrijven waarom u doet wat u doet. Denk aan een sterk onderscheidend concept. In een wereld die kleiner wordt is een onderscheidend, authentiek en eerlijk concept vereist. Romar kan met u meedenken van allereerste idee, tot een concept wat u al meer uitgewerkt heeft.
So… What’s your story?

Beleving

Romar begrijpt hoe belangrijk het is dat uw bedrijf een onderscheidend concept heeft. Een concept wat aansluit op uw visie en speciaal afgestemd is op uw gasten. Voor een totaalbeleving is het belangrijk dat alle componenten samen komen: van een gastvrij onthaal, de beste service, een aansprekend interieur, en technische componenten. Als wij de technische componenten, licht, geur, geluid, beeld en de aansturing samenbrengen tot één geheel, noemen wij dat beleving. Deze onderdelen zijn wellicht wat meer ‘onzichtbare’ componenten, maar zullen zeker bijdragen aan een fantastische omgeving voor uw gasten.

Ledverlichting

Ledverlichting als onderdeel van technische beleving. Voor ons zo normaal, voor u wellicht nog nieuw. Waarom wij altijd werken met ledverlichting? Om te beginnen zijn de mogelijkheden eindeloos: wij hebben alle kleuren van de regenboog tot onze beschikking. Hiernaast biedt ledverlichting energiebesparing, warmtereductie en een lange levensduur waardoor de ‘total cost of ownership’ van een verlichtingssysteem sterk verlaagd wordt. Deze ledverlichting wordt door ons geïnstalleerd met een aansturing. Op deze manier wordt uw gebruiksvermak vergroot. Door één druk op de knop creëert u uw eigen voorgeprogrammeerde verlichting.

Workshops

Romar geeft interactieve workshops over alle mogelijkheden van licht & beleving. Ook zo’n workshop bijwonen? Bekijk de pagina workshops of neem contact op met Eline Bakelaar e.bakelaar@livingprojects.nl voor de eerstvolgende datum.

De nieuwste technieken, ontwikkelingen & innovaties

Is bovenstaande voor u ‘gesneden koek’? Als pionier in de markt lopen wij altijd voorop en zijn we op de hoogte van de nieuwste innovaties en trends. Een van de nieuwste technieken is bijvoorbeeld het interactieve, digitale venster. Deze maakt digital advertising meetbaar. Met één ‘swipe’ in de lucht kunnen gasten het venster bedienen, nog voor ze uw hotel of restaurant hebben betreed.

En wat dacht u bijvoorbeeld van:

  • Een interactieve menukaart die middels pixelmapping op de tafel wordt geprojecteerd?
  • Een iPad of tablet waar gasten rechtstreeks hun bestelling op kunnen plaatsen?
  • Uw gasten die automatisch welkom worden geheten?
  • Het menu van de dag geprojecteerd op uw gevel?

Het lijkt allemaal toekomstmuziek, maar met Romar is deze toekomst dichterbij dan u denkt.

Heeft u een restaurant, bar of hotel?

Wij hebben alvast een paar vragen opgesteld waar je over na kunt denken:

Wat vindt u belangrijk in uw horecagelegenheid?
Welke beleving zou u willen creëren voor uw gasten?
Welke kleuren gebruikt u? En waarom?
Hoe ruikt uw horeca gelegenheid? Is dat een bewuste keuze?
Wat voor geluiden hoort u zonder dat de muziek opstaat?
Wat voor muziek staat er op?

Wij horen het antwoord op deze vragen graag!
Bel gerust naar 076 549 8808.

Wilt u deze horeca beleving zelf ervaren in onze experience showroom, of bent u benieuwd wat Romar voor u kan betekenen? Maak dan een afspraak met onze horeca & hospitality-adviseur Annemieke Casteelen via 076 549 8808 of gebruik onderstaand formulier: